Zajęcia w
Wake Up Fitness

  • Zrzuć zbędne kilogramy
  • Zwiększ siłę i masę mięśniową
  • Popraw sprawność i elastyczność

BPU

BPU – brzuch, pośladki, uda Trening, który maksymalne wzmocni główne partie mięśni, zapewni dobry wygląd, siłę oraz poprawi samopoczucie. Ćwiczenia wykonywane podczas zajęć modelują brzuch, pośladki, talię oraz uda i świetnie nadają się dla osób o każdym poziomie zaawansowania.

Kiedy warto wziąć udział?

Główne atuty zajęć to:

  • wzmocnienie mięśni brzucha,
  • stabilizacja całego ciała,
  • wysmuklenie ud i pośladków,
  • modelowanie całej sylwetki.

PILATES

Ćwiczenia izometryczne z wykorzystaniem elementów jogi. Łagodne, w rytmie spokojnej muzyki dla osób w każdym wieku.

Kiedy warto wziąć udział?

Główne atuty zajęć to:

  • elastyczne, sprawne ciało,
  • silne mięśnie,
  • poprawna postawa i sylwetka,
  • harmonia ciała i umysłu,
  • odciążenie i poprawa funkcjonowania kręgosłupa.

TURBO SPALANIE

Zajęcia fitness, w których bazujemy na pracy interwałowej o zmiennym tempie. Ćwiczenia na poszczególne grupy mięśniowe przeplatane są biegiem i podskokami. Trening jest bardzo intensywny, spala ogromne ilości kalorii i nie jest wskazany dla osób początkujących.

Kiedy warto wziąć udział?

Główne atuty zajęć to:

  • spalanie tkanki tłuszczowej w szczególnie opornych miejscach jak brzuch i uda,
  • poprawa wydolności organizmu,
  • modelowanie sylwetki,
  • polepszenie kondycji i ogólnej sprawności.

SZTANGI

Energiczne i wzmacniające całe ciało zajęcia z wykorzystaniem lekkich sztang z ciężarem dobieranym wedle własnych indywidualnych potrzeb i możliwości. Duży nacisk kładzie się tutaj na technikę i bezpieczeństwo wykonywanych ćwiczeń. Kończy je krótka sekwencja ćwiczeń wyciszających, relaksacyjnych. Bardzo skuteczny trening skierowany dla kobiet i mężczyzn na każdym poziomie zaawansowania.

Kiedy warto wziąć udział?

Główne atuty zajęć to:

  • wzmocnienie mięśni,
  • wymodelowanie całej sylwetki,
  • polepszenie kondycji i wytrzymałości mięśniowej.

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Zajęcia skupiają się na wzmocnieniu mięśni pleców. Ćwiczenia wykonywane podczas zajęć modelują brzuch oraz plecy i świetnie nadają się dla osób mających problemy z kręgosłupem

Kiedy warto wziąć udział?

Główne atuty zajęć to:

  • wzmocnienie mięśni brzucha,
  • stabilizacja całego ciała,
  • wzmocnienie i odciążenie mięśni pleców,
  • odciążenie i poprawa funkcjonowania kręgosłupa,
  • zmniejszenie ryzyka wad postawy i kontuzji.

TABATA

Jest to połączenie tradycyjnych ćwiczeń aerobowych z intensywnym treningiem interwałowym. Jest skonstruowana tak, że pozwala na szybkie spalanie tkanki tłuszczowej. Opiera się na czterominutowych interwałach (tabatach), przy czym ćwiczenia wykonywane są w ośmiu różnych sesjach, które stymulują procesy metaboliczne i przyspieszają spalanie tkanki tłuszczowej. Trening angażuje większość grup mięśniowych i znacznie poprawia wydolność organizmu. Tabata polecana jest zarówno dla Pań jak i Panów.

Kiedy warto wziąć udział?

Główne atuty zajęć to:

  • szybkie spalanie tkanki tłuszczowej,
  • proste, a intensywne ćwiczenia,
  • skuteczne modelowanie sylwetki,
  • utrata wagi.

WAKE UP!

Dynamiczny i intensywny trening z różnego rodzaju obciążeniem. Podczas zajęć wykonywane są ćwiczenia podwyższające tętno i pobudzające wszystkie układy ciała człowieka. Ogromną zaletą jest fakt, iż tak krótki (30 min.) ale intensywny trening podkręca metabolizm. Bardzo skuteczny trening skierowany dla kobiet i mężczyzn, którzy chcą zrzucić zbędne kilogramy.

Kiedy warto wziąć udział?

Główne atuty zajęć to:

  • spalanie kalorii nawet przez kilka godzin po treningu,
  • zrzucenie zbędnych kilogramów,
  • polepszenie kondycji,
  • zwiększenie ogólnej sprawności.

TBC - Total Body Conditioning

Zajęcia ogólnorozwojowe o charakterze wzmacniająco-kształtującym, łączą ćwiczenia aerobowe z rzeźbieniem sylwetki. Skierowane są dla osób początkujących i zaawansowanych. Zaczynają się choreograficzną rozgrzewką, która przygotowuje organizm do dalszego treningu, jej intensywność uzależniona jest od poziomu zaawansowania grupy. W drugiej części lekcji następuje wzmacnianie i praca nad kształceniem mięsni. Ćwiczenia z użyciem obciążników, hantli, ekspanderów lub stepów.

Kiedy warto wziąć udział?

Główne atuty zajęć to:

  • przyspieszają metabolizm i spalanie tkanki tłuszczowej,
  • wzmacnianie wszystkich partii ciała: ramiona, brzuch, uda i pośladki oraz mięśnie grzbietu.

STREETCHING

Ich istotą jest rozciąganie, spinanie i rozluźnianie mięśni. Zajęcia ukierunkowane są na poprawę elastyczności i wyglądu ciała, usuwanie napięć mięśni (karku, ramion, barków, pleców, piersi, brzucha), zwiększanie ruchomości w stawach, wyrabianie siły i wytrzymałości mięśni. Zajęcia odbywają się przy dźwiękach spokojnej muzyki, co wprowadza w dobry nastrój.

Kiedy warto wziąć udział?

Główne atuty zajęć to:

  • korygowanie wady postawy,
  • rozciąganie głównych grup mięśniowych,
  • zwiększenie zakresów ruchomości,
  • poprawa mobilności stawów i elastyczności mięśni,
  • zapobiega kontuzjom i pomaga zachować sprawność.

SUPER POŚLADKI

Zajęcia ogólnorozwojowe o charakterze wzmacniająco-kształtującym, łączą ćwiczenia aerobowe z rzeźbieniem sylwetki. Skierowane są dla osób początkujących i zaawansowanych. Zaczynają się choreograficzną rozgrzewką, która przygotowuje organizm do dalszego treningu, jej intensywność uzależniona jest od poziomu zaawansowania grupy. W drugiej części lekcji następuje wzmacnianie i praca nad kształceniem mięsni. Ćwiczenia z użyciem obciążników, hantli, ekspanderów lub stepów.

Kiedy warto wziąć udział?

Główne atuty zajęć to:

  • proste ćwiczenia o umiarkowanej intensywności
  • modelowanie sylwetki
  • poprawa metabolizmu
  • rozwija dynamikę oraz kondycję

ZUMBA

Zajęcia te to absolutny hit na całym świecie. Zumba to zainspirowana latynoskim rytmami fuzja tańca i aerobiku. Łączy w sobie energetyczna i motywującą muzykę z wyjątkowymi ale i prostymi układami choreograficznymi. Zajęcia przeznaczone są dla każdego, bez względu na wiek i poziom zaawansowania treningowego. Zumba to także innowacyjny system fitness który przez świetną zabawę kształtuje sylwetkę i zapewnia dobre samopoczucie. podczas je dnych zajęć można spalić od 450 – 800 kcal.

Kiedy warto wziąć udział?

Główne atuty zajęć to:

  • korygowanie wady postawy,
  • rozciąganie głównych grup mięśniowych,
  • zwiększenie zakresów ruchomości,
  • poprawa mobilności stawów i elastyczności mięśni,
  • zapobiega kontuzjom i pomaga zachować sprawność.

Obudź się i stwórz nową wersję siebie z Wake Up Fitness!

Skontaktuj sie z nami